onsdag 6 november 2013

livets teater lämnar dig tom och full av hål

Sov ut för första gången på länge. Dvs till 9. (vuxenpoäng att sova ut betyder 9!) & åt långsam frukost men inte för långsam för idag vare print bureau time! Tog mitt usb och pallrade mig till circus street där det var en hel hög av goa klasskamrater i total panik och stress. Fick spana in deras bilder lite och hjälpa välja, himla skoj! Sen fick jag höra att mina bilder kunde va klara redan idag klockan tre! Perfekt.

Gick iväg och köpte halvkul saker som strumpbyxor och så letade jag efter mitt smink. Finns icke i de vanliga affärerna bland allt annat smink! Utan har sin egen lilla bare minerals affär i south lanes bland resten av alla lite dyrare affärer. Extremt trevlig tjej som jobbade där och jag är ganska lätt att lura på saker. Så hon sa att om jag handlade för siochsåhär mycket så fick jag två saker på köpet. Jag ba hell yes så istället för att bara köpa mineral foundation så köpte jag massa saker för ungefär samma pris som den himla foundationen kostar i Sverige. SCORE ändå!

Hann hem för snabb lunch, stekta grönsaker med mozzarella. Yum! Skyndade tillbaka för att hämta mina bilder men de behövde en halvtimme till.. sen kom de ut helt randiga och grönfläckiga så han fick printa dom IGEN. Och detta hände med massvis av de som va före mig så mina blev sistprioriterade och det hela slutar med att Simon får jobba övertid då mina bilder inte va klara förrän strax efter fem. KUL eftermiddag.

Min senaste matlagningsgrej är förresten att ta allt som finns i kylen (typ) mixa det i krossade tomater till en slät soppa & så mozzarella till. YUM! Ikväll hade jag purjolök, rödlök, morrötter och zucchini. Like a dream!

Nu ska jag bara skriva klart min development file och skriva ut den imorgon så är jag klar! Pepp. Inte så farligt stressigt ändå.

Provat att sätta upp bilderna här hemma:

x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar