torsdag 19 maj 2016

mina finaste

Hela den här grejen med att man kämpar arslet av sig, lägger allting i en låda och sedan lämnar ifrån sig det på en himla hylla? Det är så underväldigande. Vi korkade upp prosecco utanför skolan, gick och köpte öl och satte oss på stranden.

Helvete vad fina dom är i min klass. Jag fick liksom hoppa omkring för att få krama på dom allihop, jag har så himla svårt för massor av människor i grupp. Även om jag kan sitta och bli helt lycklig av att alla jag tycker om är på samma plats så får jag panik av tanken på att jag inte kan umgås med alla samtidigt. Mvh störd.

Efter sju timmars drickande så gungade jag hem med tofu chili don i vit plastpåse, åt upp och grät i två timmar i min säng. HUR kan den här tiden vara slut? Tur vi har vår utställning kvar. Jag har tagit på mig rollen Runner pga vill tydligen ha stressigaste jobbet in i det allra sista. HURRA!

Fan vad stolt jag är över mig och alla oss. Bäst är vi

xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar