torsdag 3 april 2014

utterly miserable Yrsa on a lovely day

Igår vare dansdansdans - fantastiskt roligt såklart, inte minst när Dave slickade utspilld tequila från bardisken. Alltså.
Avslutade kvällen med Yashvee på ett 24hours diner med världens godaste pizza! Imorse vaknade jag så fruktansvärt död. Åt godis till frukost och tog tag i kläderna närmast sängen och vandrade till skolan.

Louie sprang ikapp och erbjöd sig att springa iväg och köpa kaffe till mig och Bryony, MIN HJÄLTE! Det råkade dessutom vara det godaste kaffet jag druckit i den här stan! Så jävla silkeslent.

Jag var väldigt skeptisk angående ifall jag skulle orka en hel dag till med treor som visade projekt. Men SATAN I GATAN vad jävla bra det var idag! Louie började nästan gråta till ett projekt och jag till ett annat. Blev helt hög på livet och bakfyllan var som bortblåst efter ungefär tio minuter i föreläsningsrummet. Har cirka femtio idéer om vad jag ska göra för nästa projekt nu och har hela april på mig innan vårt första crit! This is gonna be good alltså!

Hur fin dagen än var så höll vi alla på att dö på slutet! 9.30-18.00 är vi inte vana vid på den här kursen alltså. Nu tänkte jag placera mig i sängen och inte röra mig förrän imorgon!

x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar