onsdag 2 april 2014

your feelings change like the weather

Hamnade visst lite efter här. Men det har varit så himla fint väder! Igår satt jag och pluggade på stranden och sen vandrade jag bara planlöst hela dagen.

Idag har treorna visat oss sina projekt HELA dagen. Alltså det är Jätteroligt verkligen! Men jag orkar inte! Tur att jag sitter bredvid Louie som gör en lek av det: dvs att räkna hur många gånger en kille säger 'sort of' - det kom upp i ungefär 99 tror jag på tio ynka minuter! Dog av skratt!

Men det är himla mysigt att få hänga med klassen såhär innan det blir påsklov, vi sprang iväg till we heart falafel idag också och åt falafel på sötpotatis. ALLTSÅ! Dör.

Ikväll ska vi dricka öl på stranden och sen dansa en sista gång på casablanca innan vi alla skiljs åt. Är orimligt pepp!

x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar