torsdag 28 augusti 2014

help me lose my mind

Kör igen dårå..

Framkallade en rulle som mest var från Brighton dagarna innan jag åkte därifrån. ORKA abstinensen jag fick av att se detta. Dumma dumma himla ställen som slutar framkalla svartvitt dock, så den rullen jag såg fram emot får jag framkalla själv när jag kommer HEM (japp Brighton = hemma) ...

En st frukost och en st gullig Paula med kaffe i folkets park. Det är ju gött å träffa vänner jag inte träffat på länge. Kan INTE klaga.

En salongsberusad-lycklig-tjej och en hip-hop-cocker-spaniel.

Bästis kom tillbaka! Är så glad över det. Sommarn räddad *puuh*
Fick ju ett SÅ fint omdöme på mitt arbetsintyg så jag belönade mig själv med en KÅNKEN! Alltså äntligen.


Min kära Lovisa har under sommarn blivit proffs på det här med stick & poke tatueringar så jag önskade mig en t rex som hon gjorde på mig häromdagen. ÄLSKAR DEN! Det gjorde inte så ont som jag trodde men det tog så evigt lång tid och var mer långsam smärta än när man tatuerar sig vanligt.

Kan inte ens förklara. Det lugnar mig att det är en naiv dinosaurie där på armen. Ungefär som att oavsett vad för dumheter/pinsamheter jag råkar hitta på så gör det ingenting för det är en freakin' T-REX på min arm! Den takes the pressure off på resten av mitt liv på något vis. OCH DEN ÄR SÅ GULLIG!

Plus att om jag någonsin blir ledsen så kommer den alltid få mig att le! FNISS

Nu vet ni.

xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar