onsdag 6 augusti 2014

inte som det verkar

Nä hörni nu är jag så uttråkad att jag inte ens kan komma på något annat än att uppdatera min sommar hittills här. Även om det kanske inte hänt så himla mycket. Jag jobbar fan HELA tiden och efter varje arbetsvecka går jag hem, sover i 12 timmar och vaknar helt ur funktion.

Har i vilket fall gjort det satans-skit-jävla goda smöret och druckit upp nästan allt mammas vin på balkongen med diverse fint folk.

Hängt på stranden och tagit kvällsdopp i havet! Gillar den frisyren, ny-doppad-i-havet-frisyren. Den är knäppt nog bättre än efter-ren-dusch-frisyren. 

Råkade skapa ett blått tjejgäng med dessa två? Hur badass är inte det ändå.

Jag har även varit helt fruktansvärt bakis och hängt med Lovisa i folkets park massor. Hon vill aldrig vara med på bild men hennes klistermärken syns nog över hela stan nu! Fan vad fina dom är.

Jag har klagat på att det varit 27 grader på jobbet nästan hela sommarn. Det är för varmt! Hänger ju mycket utomhus men det är inte nådigt ändå. Så i måndags regnade det äntligen. Så även om det bara tar fem minuter från bussen (ENDA dagen jag tagit bussen och inte cyklat, tacksamt) OCH hade min fabulösa regnjacka - så var mina jeans HELT dränkta när jag kom in i personalrummet. Tur vi har fyra tvättstugor. Låste in mig och torktumlade brallorna. Svettades dock ihjäl där inne. KUL måndag.


Idag var jag tacksamt nog ledig (ska ju dock jobba hela jävla helgen, wäääh) och lagade megagod soppa på ungefär alla kryddor mamma har på balkongen.

SJU arbetsdagar kvar nu! Detta, mina vänner, känns så otroligt långt bort nu. Även om det är jätteroligt att jobba där ute mitt ute i ingenstans. Det tar all min himla energi. Men sen är det malmöfestival och satan vad jag ser fram emot det.

Längtar ju så det gör ont i mig till Brighton och vårt gula hus!

Ha det fint ni som läser! & den som vill underhålla mig i den här stan får gärna höra av sig då min bästis lämnar mig för Los Angeles MITT UNDER malmöfestivalen. Hur tragiskt..

xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar