tisdag 9 december 2014

det är fest hos mig ikväll &hela världen är min

Hallå igen. Önskar att jag kunde säga att jag är lika lugn och harmonisk som på bilden ovan men AAH så stressad. För två veckor sedan satt jag på stranden, i solen och det kändes som VÅR. Nu är det svinkallt. Sämst är det. Tappar all min energi, vill bara krypa ner i sängen och stanna där.

Sista veckan i skolan innan jullov och jag har en miljon saker att göra ungefär. Ovanpå det så har jag frivilligt (smart är jag inte) sagt att jag ställer upp på After School Club på torsdag. Dvs visar lite av mina projekt för ALLA himla fotoelever på hela kursen. Så himla PANIK! 

Och så fort jag kommer hem ska jag tillbaka till Östra Grevie och snacka lite där. Så det är ganska mycket att förbereda just nu. 

Vi hade ännu en fest i lördags, om möjligt, ännu bättre än den förra! Att ha fest är nog min nya favoritgrej i hela livet.

En av treorna gjorde en fin poster med våra namn på inför torsdag, jag får en mindre panikattack varje gång jag ser den. Och den är över hela himla skolan. Whoppaaa!

Snart ska jag åka tillbaka till Malmö och få träffa min gulliga systerson. PEPPEEEN!

xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar