onsdag 26 november 2014

Kikar in här från min sjuksäng. Som om jag har tid med att vara sjuk? NEJ

I lördags hade vi vår kära fest. Jag var som sagt extremt pepp och lyckades tillslut hitta en liten grej som gjorde att vår discoglödlampa passade. SÅ himla festligt!

Köpte billiga ljusslingor som gjorde bakgården asmysig! Vår granne blev ganska avis. Gjorde ljuslyktor av alla himla glasburkar vi använt sedan vi flyttade hit. Tacksamt bland mina housemates måste jag säga. Vi skrev "förlåt vi ska ha fest"-lappar till grannarna och skickade med lite choklad. Så fick inte ett enda klagomål men desto fler "ÅH VAD NI ÄR SNÄLLA" kommentarer.


Slutligen så satte jag upp detta på toaletten som ni ju kan se blev ganska populärt också. Jag gillar det här med att vara festfixare!

Sjukt bra fest om jag får säga det själv! Riktigt roligt. Vill ha fest igen innan jul men vi får se om det finns någon tid för det.

Ps. ORKA vara sjuk. Jag är ju aldrig sjuk. Kan inte hantera det alls. wääh.

xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar