tisdag 9 juni 2015

sommar & tristess


Idag är det blåsigt, jag är ledig och jag ska jobba de närmsta tre dagarna. = Stannar inne, tvättar osv. Upptäckte även VÄRLDENS BÄSTA GREJ! Och det är att det går att göra MAPPAR i spotify. Avlider. Satt i totalt trans i två timmar och organiserade mitt liv. Upptäckte även att jag har nästan 400 spellistor. HUR?


I övrigt så hatar jag mitt jobb mer och mer för varje minut jag spenderar i den där lilla kiosken. Ska försöka fixa något annat så sommaren inte blir total tortyr.

Får i alla fall betalt i morgon. La mina sista fyra pund igår på en macka med hummus och en liten espresso. Så nu roar jag mig med att göra en dröm lista på vad jag vill handla och laga osv.

MEN livet, jag skulle bli otroligt tacksam om något fruktansvärt roligt hände nu snart. Det börjar kännas ganska ospännande osv.

xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar