onsdag 15 juli 2015

july, july, july - don't go too soon, don't die

Livet är fint hörni. Lever inte på sådär jättemycket cash men när en hittar en drömmig byxdräkt på 75% rea med ytterligare 10% studentrabatt så är det väl okej att unna sig? Vill aldrig ha på mig något annat!

Unnar mig dock saker helt otroligt mycket oftare nu när jag är ensam i huset. Jordgubbar, billigt skitvin och bada i havet JÄMT!

En annan favoritgrej är att gå barbent i sommarregn! I matchande gult. Och att köpa hyfsat nyttigt snacks på infinity foods. OCH dagarna då det är så lugnt på jobbet att en kan läsa en hel himla bok på en dag. HEJA livet när en får betalt för att bara läsa.

Älskade syster och systerson var här och levde sommarliv med mig i helgen. SÅ mysigt att det inte var klokt!

Vi hittade peruansk mat och svingod (svindyr) juice - VARFÖR ska allt kosta pengar..

Halloumi och mango picknick i parken! Vi jagade duvor och måsar med Algot!

Lyxigaste dagen på jobbet någonsin: svenskt godis, dyr juice och ny bok av favoritförfattare (som jag för övrigt också kunde läsa på en dag ca) SÅ otroligt bra, läs, läs, läs!

Jag och Algot spelade ukulele.

& sedan fick jag lite ensamtid igen med snacks som var ljuvligt himla gott. MAT för övrigt alltså orkar knappt hur bäst det är.



Ja. Återigen. Mat. Selfies. MYS. Heja min sommar i min stad i mitt hus! Känner mig lagom nördig som är galet spänd på att laga någonting med kale för första gången i mitt liv. Vuxenpoäng? Lame? ÄSCH

xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar