fredag 9 maj 2014

I've never seen so many electric jellyfish in all my life!

Mitt rum är i ett totalt jävla kaos. Men det är ganska mysigt att sängen sådär mitt i rummet. Även om den är i vägen för exakt allting.

Igår skapades det ett Wes Anderson event på min favoritklubb på facebook!!!!! Jag skrek rakt ut i luften och kunde inte ens somna?! ÄR SÅ PEPP! Såklart måste alla klä ut sig så nu försöker jag hitta en karaktär jag kan klä ut mig till utan att spendera ett öre.. Hade helst valt en från Life Aquatic då det är bästa filmen men VEM tusan har ett par ljusblå byxor liksom?! Aja. Ska övertala Eik att hänga med mig som Mr & Mrs Fox. Enklast så.

Vädret har gått från nästintill sommarsol till typiskt brittiskt regn/grått/trist. TRÅKIGT ELLER

Det var väl bara det.

x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar