måndag 5 maj 2014

& jag ser himmel & moln & vänner som går bredvid mig




OUPS jag var tydligen sämst i världen på att blogga helt plötsligt. Men såhär: här är livet ganska bra.

Det var så mysigt när syrran var här, det var så göttigt att åka hem och äta upp mig ordentligt och hänga med finafina vännerna. MEN DET ÄR SÅ SKÖNT ATT VARA TILLBAKA OCH ATT BO SJÄLV! Orkar knappt att detta är mitt liv! Trotts det äckliga jävla köket, sämsta wifi skiten och allt himla plugg.

Den senaste veckan har varit som my own personal "freshers" då jag råkat gå ut på klubb eller pub fyra himla gånger. Behövde får det ur mig! Jag och Yash var nog de enda tjejerna på min favoritklubb i lördags? DET var en helt störd upplevelse. Så nu är det stopp och allvar som gäller igen.

Är Otroligt pepp på mitt projekt som jag tror kan bli superbra! Har massvis att göra. Råkar placera mig i solen med musik/podcast/bok lite för ofta men det är LIVSNJUTAREN i mig som vägrar ge upp helt enkelt! Har samlat på mig en hel drös med fräknar och druckit så mycket kaffe att jag en gång låg vaken till 4 på morgonen av koffein-overload.

Ska försöka ha lite bättre koll här nu.

x

1 kommentar:

  1. Funderade på att trycka på skärp dig för helvete, men tänkte att det är väl bäst att "snällt skriva" - skärp dig för helvete!!! Eller gör det som är bäst för dig - både på kort och lång sikt - vad nu det är`??
    Puss på dig säger mamsen

    SvaraRadera