torsdag 22 maj 2014

luckiest girl


Har börjat gå upp brutalt tidigt på morgonen och gått långpromenad. DET ÄR SÅ GÖTT I tell you. Ner till havet och sen upp för högsta backen. En otrolig kick!

Envisas som vanligt med att sitta ute och plugga när det är sol. Det blir inte alltid jättemycket gjort..

En annan favoritplats, här lyckades jag bränna nacken mer än något annat. Bästa dagen på länge för övrigt!

Samma dag fick jag mina grejer för poströst! SÅ PEPP jag blev. Känner mig helt otroligt mäktig varje gång jag röstar. Som om jag alltid har den avgörande rösten, hihi!

Jag och Eik är båda panka men på ALDI har dom den här halväckliga ölen för tio kronor. SÅ otroligt roligt vi hade här. Kan inte ens förklara!



Uppsatsskrivande i ett nötskal. Jag var uppe halva natten, sov fyra timmar, var uppe i ytterligare 26 timmar och sen när jag ÄNTLIGEN blev klar (tre kannor espresso, at one point satt jag på golvet och trodde jag skulle kräkas) så sov jag fyra timmar till och sen ÖL med mina fina klasskompisar. Jag har inga ord för vad det känns i kroppen nu. Köpte mig en fin burgare igår och däckade, sov längre än NÅNSIN (till 10 visserligen men ah) och nu äter jag godis till frukost pga ORKAR INTE och vill aldrig dricka kaffe igen.

LIVET ÄR FINT IGEN! BYE ESSAY SEE YOU NEXT YEAR!

Nu äre bara en vecka kvar på projektet. Vilket känns som lång tid i jämförelse med att skriva uppsats på mindre än 48 timmar. Såklart regnar det! Universum vill inte samarbeta med mig alls.

x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar