torsdag 29 maj 2014

damn damn damn my feet just wanna touch the ground




Är ju smått distraherad nuförtiden känner jag. Det har regnat SÅ mycket senaste dagarna så jag har bott i min juliga dinosaurietröja, gått långa promenader och bara lyssnat på SÅ mycket musik. Och ignorerat ganska mycket att jag ska skriva färdigt min development file tills imorgon. Men bilderna är printade (yrsalindblad.tumblr.com för den som vill titta) och nu ska jag väl bara kämpa igenom det sista här.

Sista grejen för det här året. FATTAR INTE hur fort det har gått. Aldrig varit med om liknande? Skrämmande, vill bara vara här FOREVER men känns som att dessa tre åren kommer gå alldeles för fort. Vill INTE åka hem. Alltså verkligen inte. Hade kunnat skriva två uppsatser till om det betydde att jag fick stanna. Om jag inte redan sagt det.

Idag kom även kaffet som pappa skickat på posten! SÅ PEPP! Så jag har två små kannor espresso i mig ATM. En av mina "jag-undivker-att-plugga" stunder var kaffe och mango i solen. SÅ himla göttigt. Ungefär så tänker jag spendera resten av min tid här. Utomhus! Så bäst för solen att den kommer tillbaka nu.

I morgon kväll ska hela klassen fira vår sista assessment med öl på stranden om vädret tillåter! Satan vad jag gillar dom. På lördag ska jag på fest. Måste klä ut mig, vilket jag INTE gillar sådär jättemycket. Gillar att spexa till det men inte att klä ut mig till något specifikt. Så nu tänkte jag bara vara en svensk som firar midsommar. Vet inte om någon kommer se någon stor skillnad då jag väl nästan alltid har blommig klänning och blommor i håret MEN inte bryr jag mig heller. SÅ.

Det är väl vad som händer i livet just nu.

Känns emellanåt som att jag håller på att bli sjuk men jag väljer nog att inte bli det.

ÅH just det jag blev fett jävla godkänd på min uppsats också. C+ ?! Är mer förvånad än sist (sist gick bättre men denna var så fruktansvärt jävla sämst) faktiskt haha. Årets lärdom (livets lärdom, haha!) är vad vår kursledare sa till mig i min feedback en gång: HAVE MORE CONFIDENCE IN YOUR WORK YRSA!

Jag har en tendens att glömma att jag faktiskt kom in på den här kursen för att jag är bra? MADNESS

Nä FY brutal ångest över att det här fina året är slut SÅ himla snart. Om sisådär två veckor åker jag tillbaka till Malmö. Kommer ju böla sönder. Vill aldrig åka härifrån. ALDRIG!

xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar