söndag 8 juni 2014

LIFE



LIVET HÄR JUST NU I ETT NÖTSKAL MINA VÄNNER!
Mina två favorittjejer där på bilden (det är Yashvee som gömmer sig under en skjorta där)
Igår var världens bästa dag! Vi hängde en sväng på karnivalen i Kemp Town och sen satt vi och drack vin på stranden i solen. Jag räddade en liten pojke från att leka med två söndriga glasflaskor (fick en halv hjärtattack) och sen gick vi hem till mig och drack kaffe, åt pizza och sen gick några av oss ut och dansade till 80's night på the Haunt. BÄST! 


Idag har jag spottat the naked bike ride och vandrat kring stan i några timmar i solen. Började nästan freakin gråta av att gå förbi världens mest perfekt placerade basketplan och stod och kollade på när folk spelade. FYFAN vad jag saknar det. Alltså tänker aldrig ens på det men det bara gick sönder i mig när jag såg det här. 

x



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar