torsdag 12 juni 2014

with a vision of a gentle coast and a sun to maybe dissipate shadows of the mess you made


Hänger här mest hela tiden. 

Gulliga Auburn som hoppade av min kurs förra året kom på besök häromdagen, så vi hängde runt i stan och hon tog massa roliga polaroider på oss. Himla bra dag. 

Såfort jag inte vet vad jag ska göra sätter jag mig i gräset och gör en krans. Det är så himla avslappnande alltså. Och jag är uppenbarligen himla duktig på det också, moaha!

Treornas avgångsutställning hänger uppe nu också, har varit och kollat flera gånger det är SÅ himla bra. Dessa är mina favoriter. Svårt att förklara hur dom är gjorda men jag tycker det är helt fantastiskt, helt i färgmörkrummet - utan en vanlig kamera. Bara ljus och papper helt enkelt. 

Jag har samlat på mig en del värdelösa mynt detta året också, vi räknade ihop detta till ungefär sju kronor. Jag donerade dom till Eik för han är luspank stackarn.

Idag började jag packa. Började gråta som ett litet barn innan jag ens hann börja. Fleet Foxes som packnings soundtrack hjälpte typ inte alls. JAG VILL INTE ÅKA HÄRIFRÅN!

Har ordnat så jag kan lämna grejer hos två snälla personer nu. Hoppas banne mig allt går ner i mina väskor. Tvivlar på det men ja. Det löser sig. Ska hinna gå ut en eller två gånger, ta ett dopp i havet, ha feedback på sista projektet och säga hejdå till alla gulliga personer innan jag åker hem tidigt måndag morgon. Alltså sämsta känslan i världen att åka härifrån. Finns inga himla ord.

x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar