måndag 2 juni 2014

first year's OVER

JAMEN så var helgen över. I fredags firade vi end of first year! Direkt när jag var färdig med min redovisning (som gick jättebra förresten! ska fortsätta med mitt projekt och mina lärare sa att det skulle kunna bli en fin bok, PEPP) så mötte jag upp Eik och vi hoppade upp och ner lite. Sen gick vi till vår bästa pub och drack öl - sen när vi hade blivit lite tipsy kom vi på att vi båda skulle ut senare.

Så vi hade bara ett mission: STAY DRUNK. Det var en fantastisk dag! Fram mot kvällen satt vi några på stranden och hade det hur mysigt som helst. Jag var hemma och däckade vid elva. Skitbra pga inte alls bakis dagen efter!

Och i lördags var det feest som var himla bra! Folk är så himla roliga när dom klär ut sig!

Idag tog jag tag i mitt liv med en megaseg PW imorse och sen har jag ÄNTLIGEN städat mitt rum till lökig 80tals musik. Belöning: handla mat. Hehe.

Det är i alla fall fint att jag får ha ett litet mini sommarlov här nu i två veckor innan jag får min feedback och måste åka hem :(

Älskade Brighton låt oss dricka pimms i solen varje dag nu!

x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar