tisdag 11 november 2014

Go bild på mig och Eik från the northern lights där vi fick gratis glögg! Så himla bra kväll för övrigt.

Denna veckan är sk reading week, dvs ett litet "lov" = inga lektioner så en hinner göra allt sitt skolarbete. SKÖNT som attan. Men hade ändå sexual politics idag. Min grupp var först ut med grupp presentation och jag var SÅ himla nervös. Men det gick jättebra.

Jag är SÅ trött. Behöver nog en reading week för att göra allt jag ska och komma ikapp med det jag inte gjort men hade behövt en till att bara vila ut på. För det har jag knappt gjort under hela himla terminen.

Börjar bli mörkt här nu också och kallt. Det hjälper inte direkt motivationen. WÄÄH.

Final Review nästa vecka, big deal osv. Jag har i vilket fall köpt doc Martens med platå så mina fötter är VARMA som attan. Men de gör också fruktansvärt ont. Men det är det värt för att få känna mig som en kickass superhjälte.

Klart slut.

xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar