söndag 2 november 2014

I fredags skulle jag och Benny på halloweenfest! När vi stod å väntade på taxin så kom en jättegullig person och gav oss komplimanger för våra utklädnader (obs hur läskiga linser har Benny på sig? jag fick freakin' trycka in dom i hennes ögon, skitsvårt!) och frågade vart vi skulle. Hipp som happ hör jag migsjälv bjuda med hen till festen - sådan grej som bara händer i den här staden känner jag. I alla fall för min del.

VÄRLDENS bästa fest för övrigt, bara snälla människor - och jag som knappt gillar fester egentligen.

Igår vaknade jag mer eller mindre fortfarande full och Benny i bakfyllan från helvete. Så jag fick gå å ha lite koll på henne, vi tittade på en svinbra serie (How to get away with murder, SE DEN) och sen slukade vi en enorm mängd thaimat. Bästa bakisdagen någonsin! Jag har sovit i mer eller mindre tio timmar inatt tror jag. Nu bär det av till bibblan och sådant roligt.

Det är fortfarande glitter ungefär överallt, får inte riktigt bort det från mina ögonbryn heller. Men vad gör det liksom.

xx

1 kommentar:

  1. Bra att du påminde mig om att du skriver här!!! Kram på dig tjejen/Eva

    SvaraRadera