onsdag 19 november 2014

pedestrians


Här är lagom gulliga bilder på mig & Eik igen. I lördags var vi först på Reclaim the Night (feministisk demonstration för den som undrade) och skrek sönder våra halsar, sen gick vi på spelning! Så himla bra det var. Vi såg We Were Evergreen! Igår var vi på ännu en och såg Allo Darlin. OCH förbandet visade sig vara världens gulligaste och norska! Gissa om Eik blev pepp liksom. 

Jag tänkte inte tillåta mig själv att shoppa något mer, men hade du kunnat motstå den här drömmen till second hand klänning? NÄ exakt. Tycker så mycket om den!

Eftersom att det är final review imorgon så prokrastinerar jag som en tok. Har lite kvar att skriva men sitter i min säng, under en filt och tänker bara på annat. Igår var jag lite mer produktiv i min förnekelse av skolarbete och slet av etiketter på fler vinflaskor, tadaaa! Det är så fint. Har även ett gäng burkar som ska bli ljuslyktor i vår bakgård.

Final review är det roligaste som finns! Jag är jättepepp, önskar bara att någon annan kunde skriva mina himla referenser/inspiration och contextual statement. DET ÄR SÅ SVÅRT! Vad handlar någonting om egentligen liksom.

Nåväl. På lördag är det dags för housewarming! Äntligen ska vi slippa frysa ihjäl på nätterna. Runt cirka 70 bra personer har sagt att dom ska komma. Lycka till med det liksom. Det ska dessutom regn så bakgården funkar inte ens. Är lite inne på idén att silvertejpa ett tak av svarta sopsäckar mellan våra tvättlinor. Vår egna lilla rökruta liksom. Men Eik säger att jag är knäpp. Jag köpte även en billig disco-glödlampa på tiger som inte fucking passar i vårt uttag. SUCK. Måste lösa. Tips mottages gärna.

Nästa vecka kommer vara lite lugnare, fast egentligen inte lugnare alls för jag har planerat att göra alla mina sammanfattningar då. Jippieee! Även räknat ut att om jag är smart så hinner jag göra min uppsats innan jag åker hem i jul! #kommeraldrighändamendrömmagårju

xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar