lördag 24 januari 2015

a pretty face you may not possess but what I like about you is your tenderness

Har spenderat alldeles för många heldagar i färgmörkrummet den här veckan. Det resulterar som vanligt i
- huvudvärk
- ont i ögonen
- tillfälligt färgblind
- stirrblick
- fryser HELA tiden

Vi har vår final review på torsdag och jag har sexual politics deadline på tisdag. SÅ fruktansvärt mycket att göra så jag kan knappt tänka på det.

Igår så myste jag i vilket fall till det med mina housemates och vi gjorde fajitas och margharitas. SEN blev det spontant en liten utgång med några från klassen. Skulle SÅ inte gå ut den här helgen men det rör mitt lilla hjärta när någon annan än jag säger "it's been so long since we did something together". Så fina dom är alltså.


Idag har jag tvättat, handlat mat för (förhoppningsvis) resten av veckan och råkat köpa tre himla böcker? Har förbud på att gå in i bokaffärer nu. Men när de säljer begagnade böcker på GATAN så kan ingenting stoppa mig. Helt sjukt. Aja är i vilket fall svinpepp på dessa böcker. Råkat börja på en trotts att jag redan läser två andra? Har absolut noll tålamod uppenbarligen. Istället för att plugga nu så har jag städat mitt rum också. Hejaa..

xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar