söndag 11 januari 2015

once I had a tree with a thousand leaves

Tjosan. Jag är SÅ inte on it när det gäller livet just nu. Vill helst bara umgås med folk och göra absolut ingenting. I fredags var vi på pub och utställning. Sjukt bra kväll. Resten av helgen har spenderats på caféer med käraste Eik. Han har pluggat, jag har läst - fast egentligen mest tittat ut genom fönstret och klappat för alla snygga, skäggiga män i den här stan.

Idag fick jag i alla fall lite gjort, tog lite bilder. Drack lakritskaffe och åt semla på nordic coffee collective. Behöver nog en smäll på käften för att komma i rätt balans osv.

Hoppas ni har det fint där hemma trotts allt stormande. Jag vill just nu spendera resten av mitt liv I den här sången. Avlider ungefär så bra det är.
xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar