fredag 2 januari 2015

& jag tänker väl this could be heaven or this could be hell

Är tillbaka i min stad i mitt tomma hus. Det känns såklart otroligt skönt och fint. Men samtidigt så otroligt himla tråkigt och icke verkligt för INGEN är här. Ska spendera min tid med att skriva uppsats så det är ju lika bra. Och imorgon kommer i alla fall Bryony. Men ack SÅ ENSAMT det är.

Solen skiner och det luktar till och med som vår i luften. Så är ju inte fallet men snart kanske.

Är oerhört glad för mina fina julklappar som piggar upp köket lite. Fått fina skärbrädan och fina brickan av mina kära syskon. Bästa med julen är helt klart att spela spel med dom. Så ni vet liksom.

FÖRRESTEN
Jag har gjort en lista på himla bra nyårslöften, tänker att om jag gör dom public så måste jag följa dom:
- Hångla mer (favorit i repris)
- Må väl (mat & motion liksom)
- Ät mindre kött (vill skriva sluta men klarar inte pressen)
- Sluta jämföra migsjälv med andra
- Läs mer
- Håll i disciplinen
- Spela mer ukulele
- Shoppa mindre
- Rensa garderoben
- Våga mer
- Gå barbent mer på sommarn
- Gå på fler events (gig, workshops, open lectures, vernissage/utställningar osv)
- Skärp dig med ekonomin
- Va lite mer ambitiös
- Keep up med nyheterna
- Sätt igång med minst ett foto projekt utanför skolan
- Lär känna minst en ny bra person

HEJA 2015!

xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar