måndag 23 september 2013

jag är snart där

IMORGON ÅKER JAG! Började packa idag. Packar alltid dagen innan (eller samma dag om jag inte ska åka så tidigt) så varför ändra på det nu - tänkte jag. Smart som tusan. Har fyllt fyra stycken resväskor och det går TYP att stänga alla. & ändå har jag en stor hög med saker och kläder som jag hade tänkt ta med mig. T ex min kära ukulele. Den får nog stanna i Sverige.. Kan ju alltid hämta den vid jul!
Är så sjukt yr i huvudet nu och mitt rum är i totalt kaos.

Ska åka och försöka hitta en lite större resväska för den ena hade visst spruckit. Senare ikväll så ska jag bli bjuden på avskedsmiddag av pappa. Nu orkar jag inte packa mer. Är så trött. Kommer att behöva ha på mig ett tjockt lager kläder på flyget som inte får plats i väskorna. Hoppas det är kallt i Brighton! Hela veckan har gått åt att försöka hinna träffa mina nära och kära. Det känns galet knäppt att säga hejdå som vanligt fast det är inte som vanligt alls.

Den där gosiga lille kommer jag sakna så galet mycket. Tur att jag har fem små ugglekompisar som får följa med. Älskar den där kroksaken!

Det är pirrigt i magen! Men jag känner mig inte speciellt nervös. Vet dock att jag kommer flippa satan imorgon när det är dags att flyga. Ska dricka morgonkaffe med min kära bästis som med stor sannolikhet kommer skratta åt mig när jag börjar panikgråta. Hehe. Är så irriterad på min jäkla kropp som blir mer nervös än vad jag egentligen är i alla situationer. Alltid. I huvudet så vet jag att allt kommer gå bra osv men mina tårkanaler verkar ha ett eget jävla liv.

Är i vilket fall SÅ PEPPAD på detta och så jävla glad! Håll nu tummarna för att jag hittar minst en vänlig själ som vill fira första kvällen med mig på en mysig pub imorgon!

x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar