måndag 30 september 2013

we're from scandinavia

This is a drunken blog post!

First day at school was so awkward. Fast jag brukar ju skriva påsvenska såklart! Aja. Fick höra att stereotypen av Sverige numera är att alla lyssnar på heavy metall. (aldrig hört förut men jag kanske bara blockerar den typen av info?) Jag försökte förklara konceptet Håkan Hellström men det gick inte alls bra. Fick iaf fram att jag hatar Rihanna mer än typ allt.

Jag och Eik och Björg skulle gå ut men så blev det en väldigt spontant fest i hennes kök. Där vi bla a träffade skottska Ingrid som bakade kakor och hade alla mumin böcker. Vi gillade henne som fan!

påvägen så gör Eik såklart cirkuskonster!

 Björg påpekade att de inte hade hennes flagga på den nordiska baren och det fixade de på studs!
fabulous!

Sen gick vi till den nordiska baren och fick äntligen se the good looking guy och oh man was he good looking! And nice and had a freakin awesome hat as well. OH MAN! trist med killar som borde va med andra killar och har flickvän som bor i dumma sthlm. Försökte få fram det också men han nappade inte alls. Han skulle till Malmö dock om bara några dagar så ni som hänger på kontxt eller hur man nu säger borde kolla upp detdära. Jag tipsade om möllan. Fick bokstavera det t om. make me proud nu Malmö!

& det var glitter överallt efter glitterfesten som Eik hade varit på. Jag och Björg gick en evighet till burger king och det va bland det godaste EVER för vi har så mycket majonnäs här i vår flat.

Imorgon blir nog roligare skola än idag. Gillar iaf hur sjukt patriotiska vi från scandinavia blir när vi ses! även om jag egentligen inte alls vill åka till typ finland utan mycket hellre hela sydamerika.

x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar