tisdag 24 september 2013

Tjenare från Kaaaastrup

Härligt när man ska flytta och allt och flyget är försenat i över en timme. Än så länge..

Käka frukost med den här som jag kommer SAKNA SÅ MYCKET:



(ps. HUR liten är hon bredvid den rosa väskan?)
& grät en skvätt. Sen har min fina moster följt med mig till flygplatsen OCH köpt jättemycket saltlakrits till mig!

Det är sjukt trist på flygplatser ensam. Jag gick förbi Mulberry och tänkte att jag ska bli framgångsrik (&rik!) så jag kan köpa en Alexa i antingen blått eller gult en dag. Låtsades lite att jag var med i början av en film eller en tv serie & gjorde voice overs i mitt huvud. & nu har jag betalat några danska kronor för fungerande internet i en timme. För dethär med att wifi finns överallt känns som en lögn. Eller iallafall inte gratis.

Nåja. Nu ska jag väl återgå till att glo på plan som lyfter. Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar