tisdag 17 december 2013

flytten & östra grevie

Hela kroppen värker verkligen av att bära och allt vad det är.
Igår var flyttgubbarna här och sen har jag panik-stress-packat upp mitt rum så det väl är 80% färdigt.
Garderoben ser numera ut såhär
& detta är såklart det finaste jag har på väggen

I morse tog jag bussen ut till ingenstans - aka östra grevie. Skulle hälsa på nya fotoklassen och berätta om hur jag sökte till skolan i Brighton och vad jag gjort där hittills. Det var himla roligt och jätte nervöst. Men tror det gick bra, de stod ut med att jag pratade i över en timme liksom. Efter det har jag varit helt jäkla död!! Blev bjuden på lunch och fick titta på deras redovisningar, de är så himla duktiga och mycket mer ambitiösa än vad min fotoklass var.

Fick även dessa fantastiska klistermärkena av gulliga Lovisa! & en liten liten badanka som numera sitter på mina nycklar!

Orkar inte röra mig. Alltså.

x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar