lördag 28 december 2013

is it foolish to follow the rules when everybody's following you - you gave directions that made no sense and now I'm fucking stuck in a loop

Nämen vem har tid att blogga i juletider egentligen?
På senaste tiden har jag:
Sett klart torka aldrig tårar utan handskar och gråtit sönder med den här goa i famnen

Varit och ätit lunch på nyöppnade tacolito med Lovisa. HUR gott var det alltså, ååh!

Hon gav mig ännu en skitsnygg plansch som fick sitta bredvid Isaks hajar.

Spikade upp tre andra fina djur illustrationer av ännu fler talangfulla vänner.

I julklapp fick jag bland annat den här otroligt klockrena tröjan av mamma och syskon!

& varje jul så spelar vi spel här hemma. Hanna och Viktor vinner typ alltid så i år köpte Hanna ett spel som jag och Elias kanske också hade kunnat ha chans på: Popkult. JÄTTEROLIGT spel! & då gillar jag inte ens att spela spel. Jag kom tvåa för storebror kan förtusan ALLT om ALLT! Jag är himla nöjd iallafall. Enda gången jag vunnit var alfapet för två år sedan.

På juldagen fick jag äntligen dricka min älskade herr Törley igen!

& pussas med min bästa vän! Nu tror för övrigt alla att vi är ett par! HAHA love it!

Detta är en before picture när vi är på väg ut alldeles för sent som vanligt!

här är den antagligen godaste pastan jag ätit! Med tomatsås, oxfilé, sparris och parmesan för en hundring på Bright för den som är sugen! MUMS

Den här fina tröjan fick jag också i julklapp! Ska ha på mig i skolan hela tiden tänker jag.


Två andra fina julklappar är ännu en snusmumriken mugg och ett GALET fint fat från Iran!

Pappa! Av din julklapp har jag köpt löjligt mycket kläder! Alltså nu är det stopp. Släpp inte in mig i fler affärer!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar