söndag 1 december 2013

ps.

Klara räddade min bakisdag med ett sms om vegansk indisk mat. SÅ GOTT! Billigt ställe för vad en får. Ska definitivt köra take away där nästa gång jag är bakfull.

Är fortfarande helt lycklig över The Haunt. Vill gå dit varje dag! Har dock en liten bula i pannan. Tog ett tag att förstår varför men! Ett av toalettbåsen hade en dörr som inte gick att stänga, så jag fick sitta och hålla emot den. När jag sen skulle få på mig mina strumpbyxor så höll jag den med huvudet. Kändes som en bra idé at the time. Nu gör det mest ont..

Måste ta mig samman igen nu. Orkar inte att det är måndag imorgon. AH första gången på länge som jag verkligen inte ser fram emot skolan. Är nog mer i party mood just nu. På onsdag är det visserligen dags igen så det är väl okej.

x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar