tisdag 31 december 2013

2013

Har ett litet tema på svaren här kanske.. hehe! Alla borde göra en sådan här lista, jag gör det varje år! Så himla roligt att läsa gamla sen.

Gjorde du något 2013 som du aldrig gjort förut?
Jag kom in på en av de bästa fotokurserna i England, började alltså plugga på universitetet och flyttade utomlands! Bästa nånsin.


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Fina Sara & Jack fick ju en liten knodd! Så himla glad jag blev för dom!


Vilka länder besökte du?
England och Danmark.


Är det något du saknar år 2013 som du vill ha år 2014?
Disciplin. Helt klart. När det gäller plugg och pengar.


Vilket datum från år 2013 kommer du alltid att minnas?
Minns aldrig datum men händelser: två SÅ fina Håkan spelningar och sen när jag började skolan såklart


Vad var din största ”karriärsmässiga” framgång?
Får ju dra till med pluggmässiga framgång: att av 700 sökande bli en av de 50 som kom in på min kurs och när jag fick B+ på mitt första projekt i skolan. Jag är ganska bra ändå.


Och din största framgång privat?
Att jag har lärt känna massa fina människor, helt själv i ett annat himla land där jag bor HELT SJÄLV. Alltså!!


Vad spenderade du mest pengar på?
Jomen tjena terminsavgiften alltså. Sen hyran, öl, kläder.


Gjorde någonting dig riktigt glad?

Allt typ!

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2013?
Get Lucky - Daft Punk, hela Håkans skiva..


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och såklart. Mest glad!


Vad önskar du att du gjort mer?
Pluggat i tid


Blev du kär i år?
Alltså BLEV väl inte men var fortfarande!


Favorit-tvserie?
GIRLS alltid


Bästa boken du läste i år?
Sputnik Älskling av Haruki Murakami


Bästa filmen du såg i år?
Minns såklart inte alla filmer jag sett, men Känn ingen sorg, Take this Waltz och Before Midnight är ju fina som snus.

Den maträtt du åt oftast 2013?
Alltså tomatsoppa. Kvittar ju om jag ätit nåt annat ofta - inget toppar. Äter det väl SÄKERT fem gånger i veckan.


Något du önskade dig och fick?
Alltså. Så knäpp fråga. Jag fick massvis med kärlek och dans.


Vad gjorde du på din födelsedag 2013?
Jag gick nog i skolan ute i ÖG och sen åt jag oxfilé med Johanna på kvällen!


Högsta önskan just nu?
Att min uppsats blir helt ok bra..


Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Säkert, men vad gör det nu?


Vem saknade du?
Johanna! Hon borde också flytta till Brighton

De bästa nya människorna du träffade?Rekord många nånsin helt klart men får väl säga Klara & Eik! Puss på dom

Mest stolt över?
Kanske min intervju till kursen? De 20 himla minuterna som gjorde mitt nuvarande liv möjligt. Hehe!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar