söndag 8 december 2013

the button

Japp. Så igår gick jag först hem till Amanda som hade lite fest med ett gött gäng svenskar! Himla himla roligt och sen vandrade vi iväg till finaste The Haunt och dansade en sväng.

Efter att ha hört ännu en äcklig kommentar om svenska tjejer av random äcklig engelsk snubbe så gick jag hem i natten och klappade på stackars Eik som stukat foten påvägen hem. Vi va båda lagom depp när han helt plötsligt säger "Yrsa do you want to see the button that I got from a homeless guy on my way home?" och kommer ut med DENHÄR:

Den här typen av saker händer BARA honom! Skrattade tills jag låg i en hög på golvet.
Vaknade imorse av att solen lyste stenhårt in över min säng. Fruktansvärt att det ska va så himla mycket sol när ens skalle dunkar. Det första jag ser när jag vaknar är då bilden ovan. Förstår knappt att jag aldrig tappar bort saker när jag är ute. Haha!

Käkade stekta grönsaker med mozzarella och ruccola till "frukost" och kände direkt att HELL NO jag orkar inte äta nyttigt i detta tillstånd. Tog mina fina flatmates Eik och Saeko med mig och så gick vi till en asiatisk restaurang. Där kunde vi betala en hundring för att sen få buffé beställa vad som helst från menyn. Alltså hur mycket vi ville. Vi åt soppa, vårrullar i mängder och sen åt jag världens himla starkaste thai red curry chicken.. Alltså min mun höll på att dö. Det var en miljon himla chilifrukter i skiten. Gott trots tårarna!

Har precis rullat hela vägen hem och ska ta tag i plugget inför imorgon. Nu blir det partypaus tills jag kommer hem. Helt ärligt. Haha..

x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar