torsdag 12 december 2013

last day in school

Vaknade och gick upp alldeles för tidigt för att hinna redigera bilder, tvätta håret och lyssna på Niotillfem-Sandras nya podcast (finns ingen person jag önskat mer hade startat en podcast! eller kanske Håkan dårå) - tur var väl det. För jag lyckades spendera säkert en halvtimme letandes efter mitt usb minne som jag såklart lagt i en väska som hängde gömd bakom alla mina jackor.. Orkar inte hur små usb minnen är..

Vandrade den lång vägen uppför den jävliga backen till the vault och lämnade bilder för printing. Sen hade vi världens roligaste (men kanske också mest onödiga om en pluggat foto förut) workshop med Mark om camera formats. Jag fick i vilket fall chansen att fråga honom ang ljusmätaren på min goa 60tals kamera. Han ba "eh ja, nä den funkar inte" haha. Sprang tillbaka till the vault och hämtade mina bilder och käka sen lunch med min grupp. Gött att få hänga med dom hela dagen innan jag ska åka hem på lördag.

Vårt crit gick bättre än väntat. Trodde läraren skulle säga raka motsatsen av vad han sa så nu vet jag minsann vad jag ska göra! Måste nog börja imorgon dock för växterna lär väl dö tills jag kommer tillbaka..

Nu hade jag SÅ himla gärna önskat att någon ville dricka öl och dansa med mig. Alltså verkligen! Ska försöka jobba på det. Men chansen är inte stor då ALLA har bestämt sig för det här med "sober week" nu lagom innan alla ska hem.....

x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar