fredag 13 december 2013

to do list

Det är ju himla skönt att inte sätta nåt himla alarm på morgonen, men då råkade jag sova bort hela förmiddagen. Har massvis med roliga saker att göra idag:
- packa
- städa rummet
- slänga sopor
- dricka alternativt gömma vinet (de kommer tydligen kolla in våra rum för reparationer osv på lovet)
- diska exakt allt
- ta ner alla planscher som ändå kommer trilla ner av kylan
- träffa Klara och dricka öl
- PLUGGA
- hämta tygpåse jag lämnat hos Amanda

Hade tänkt fotografera lite också men det regnar och är grått ute så vetefan om det ens skulle vara värt ett försök..

Känns riktigt deppigt att jag inte ska träffa alla mina goa klassisar på så länge nu.. vilket inte direkt gör att jag jobbar på i nåt snabbare tempo.

x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar