tisdag 7 januari 2014

jag vill inte ha nåt man kan leva med jag vill ha något man inte kan leva utan jag vill bara delta å dela med vill inte se livet genom rutan

Då vare dags för en liten bildbomb igen, har försökt träffa folk och göra allt himla skolarbete nämligen. Nu är jag i vilket fall tillbaka här i älskade Brighton!

Classic Johanna moment, var tvungen att twittra!

Vi hängde såklart på KB, juldagen, nyår och på Johannas födelsedag! 

Här syns även våra bästisarmband som jag gjort! Det var hennes födelsedagspresent :)

Johanna hittade även den här fantastiska bilden, den är så klockrent OSS!

När jag kom hem igårkväll så låg det ett kuvert under min dörr. Inuti var snusmumriken! Förstod direkt att det var gulliga Eik som lagt den där! Hur fin är han!

Handlade idag och köpte nästan bara citroner för att lägga dom på det vackra Iranska fatet! Lite basilika trillade av min planta också och det blev ju så jävla vackert bara.

Fick en såndär kaffekokare av pappa innan jag åkte! Satan i gatan vad svingott det blev! Fick ju ha jättemycket mjölk i, mesig som jag är, men ååh. Förvarar kaffet i mitt fönster, den där burken är ju alldeles för fin för att gömmas i ett himla skåp i köket. Såhär kul har det liksom aldrig varit att göra kaffe förut! BÄSTA presenterna folk ger mig alltså. Säger ju det!

Jag var duktig och packade upp idag, passade på att göra fint i garderoben också. Det kommer ju inte se ut såhär imorgon, men vi kan låtsas?

Imorgon ska hela klassen till jazzklubb! Ska bli så roligt. Det är så himla fint att träffa alla igen! Älskar den här himla stan. Dansade nästan hem från tågstationen igår, väskorna var tyvärr för tunga - hade nog sett rätt ball ut annars.

Hittade min ipod nano hemma i Malmö, SILKEN musiknostalgi! Började även lyssna på gamla spotifylistor och återupptäckte Andreas Grega. Vilken man! Alltså nån himla korsning mellan hiphop och soul - höll på att börja dansa mitt på gatan även då..


x

1 kommentar:

  1. Jag bara älskar bilden på Johanna och dig med kompisarmbanden - den är såå fin!!
    Roligare att läsa din blogg än att jobba - konstigt!!!
    Eik är ju också för go´
    Nu har din mamma postat dina gula lakan så snart har du dem hos dig och kan bädda fint också, då blir det inte bara fint i garderoben utan även fint i rummet.
    Sedan har jag också bokat in mig på rum i Brighton 16-18 maj tillsammans med syrran - då kommer vi och gör "din" stad inte farligare, men kanske säkrare?? Puss på dig

    SvaraRadera