fredag 17 januari 2014

andas

Jösses. Satt uppe halva natten med denna fruktansvärda lista:

Var klar runt tretiden och fick mig en tre-fyra timmars sömn. Tre koppar kaffe på den och sen var det dags för redovisning av projekt.

Här har vi mina små verk. Flummade väl sönder (kan någon snälla hitta ett motsvarande ord till "flummigt" på engelska till mig?) min presentation men fick himla fin feedback. Mina klasskamrater har verkligen mer intressanta saker att säga om mina bilder än vad jag har. Jag var t om först ut idag, så himla skönt att bara få det överstökat.

Nu sitter jag och ANDAS för första gången på vet inte hur länge. Inget mer att göra nu. Puben ikväll såklart. Nu: Sandra & Michelles podcast. Som vad folk än säger är så fruktansvärt rolig och go!


x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar