söndag 19 januari 2014

dagens bästa

Älskar den här illustrationen av Flora! & nu går den att köpas på society6 - MAMMA detta önskar jag min i födelsedagspresent! Fast kan inte bestämma mig för tygpåse eller print? Print kanske eftersom att ingen ändå förstår vad den där texten betyder här i Brighton.

I övrigt är det jätteknäppt just nu. Sitter och gör absolut ingenting här hemma och får ibland världens panik "FINNS DET INGET JAG BORDE GÖRA NU?" och DET FINNS DET INTE! Så himla skönt. Ovant! Ska ta tag i berget tvätt jag har liggandes på diverse ställen.

Igår gick jag, Eik & Saeko till Pompoko och käkade japansk bakismat. Fasansfullt gott och billigt! De har liksom stora skålar med ris och så får en bestämma vad en vill ha på. Valde kyckling och beställde gyoza dumplings till. YUM! Nytt favoritställe helt klart. Vi satt även och pratade om att vi måste åka och hälsa på Saeko i Japan eftersom att hon bara är i Brighton tills sommaren. Dumma utbytesstudent! :( Kommer va så knäppt att vara utan henne nästa år.. Fast inte helt dåligt att jag nu bestämt mig för att åka till Japan nån gång i framtiden. Första gången jag tänkt på något annat resmål än Syd Amerika nånsin typ.

x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar