fredag 31 januari 2014

when you take me in your arms and drive me slowly out of my mind

Om jag ska vara helt ärlig så spenderade jag hela onsdagen i pyjamas. Såg serier, filmer osv. Längesen jag hade en sådan dag. Slutsats: fruktansvärt jävla tråkigt. Min plan var EGENTLIGEN att gå en lång promenad upp på alla backar och höjder men det regnade liksom? Då kan väl ingen förvänta sig att jag ska gå ut..

Igår vaknade jag och insåg att jag ju faktiskt kan spara pengar på att sova länge för då behöver jag ju bara äta frukost eller lunch istället för både och! Tvångssov tills huvudet dunkade pga inget morgonkaffe. Sen gick jag en sväng i stan med Bryony och köpte mojs till ansiktet som jag sedan lyckades ställa ifrån mig i någon charity shop nånstans. (dagens mission: fråga runt i exakt alla affärer jag var i igår om de hittat den)

Igårkväll gick vi på årets första "after school club" som är ett fint liten event en gång i månaden där elever och eller lärare visar sitt work på ett opretentiöst vis och vi tar med oss egen öl. Igår vare en tjej i trean, en lärare och min kära klasskamrat Benny! Så himla fin grej. Sen efteråt så går vi alla (lärare och elever) till en pub och blir shitfaced! Bättre blir det nog inte.

Fast just igår så gick jag och mina kära klassisar till en annan pub för den resten vill gå till är SÅ DYR (dvs en öl kostar 4pund och det är oacceptabelt här) men vi hade fantastiskt roligt ändå! Öl för 1,4 pund istället dessutom!

Kom hem och bestämde mig för att lite tonfiskröra skulle sitta fint innan läggdags - går ut i min My Little Pony pyjamas i köket och finner den lustiga turkiska killen med alla sina vänner sittandes där. Jag ba EHE HEJ! och försöker va trevlig och låtsas om att jag INTE har på mig my little pony pyjamas. Efter ungefär två minuter börjar de tala sitt egna språk och jag tänker att de är bitches hela högen. Så himla rude.

Idag har jag brunchat som ni kan de på bilden ovan. Sen har jag dansat i pyjamas och nu ska jag snart ge mig iväg för att få feedback på senaste projektet. Är jättenyfiken! Var inte så himla nöjd eller ens i närheten av "färdig" (vem blir ens färdig på 6 veckor?!) så får väl ut fler lärdomar den här gången än sist.

x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar