lördag 18 januari 2014

the black dove

Jag & Saeko gick till fina puben the black dove igår och mötte upp ett härligt gäng av mina klasskamrater! SÅ himla fin pub! Det fanns en källare som vi helt tog över och hela stället var gammaldags med tända ljus och fina mattor osv osv. SÅ himla go kväll! Älskar min klass om jag inte sagt det tillräckligt många gånger redan?

Påvägen hem gick vi till en restaurang som är öppen dygnet runt och åt quesedillas. Asgott var det! Men han som jobbade där förolämpade mig på alla sätt möjliga och kallade mig "you swedish meatball"och la handen på mitt huvud. Varpå jag tittade på honom, helt tyst, och gick därifrån. Förbannad som tusan. Är så himla trött på att detta händer. Ska börja säga att jag är norsk.

BÄSTA grejen ever:
JOHANNA KOMMER PÅ TORSDAG! 

x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar