måndag 20 januari 2014

the monkey on your back is the latest trend

Igår missade jag återigen att handla mat från mataffären innan de stängde. Utmärkt ursäkt ännu en söndag för Indian Take Away. Mina kära flatmates hakade på och HUR gott ser inte detta ut att vara liksom?

Idag ska jag bara ha ett kort möte med min ena lärare och sen är jag frii! Tänkte handla tråkiga nödvändigheter så som mat (äntligen) och smink. Urtråkigt men det är alltid mysigt att vandra omkring i stan. Imorgon är också bara ett möte med en annan lärare då när jag får säga vad jag tycker om kursen. Ryktet går att vi har studiebesök till London på fredag men vet inga detaljer. Oerhört skumt faktiskt.

I övrigt är jag glad som tusan över alla nytvättade kläder och mitt städade rum! Livet alltså.

x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar