måndag 27 januari 2014

give me just a little more time


Nä minsann nu har hon lämnat mig igen. Spenderar dagen i pyjamas och gör absolut ingenting. Så trött. Haha! 

Vi började torsdagskvällen med att gå till Casablanca och dansa halva natten. Sen har vi degat omkring i stort sett. I lördags däremot fick vi ett infall och gick och tatuerade oss:
För som Nalle Puh säger "ingen kan vara nere med en ballong". SÅ HIMLA PEPP! 

Alltså hade hört att tatueringar var beroende framkallande men trodde inte det skulle kännas såhär. Jag vill göra fler nununununu! (vet vad jag vill ha sedan lääääänge) Det var verkligen världens kick! Det sitter en ballong på min arm och den kommer sitta där Föralltid?!! Helt galet. Det ser liksom fortfarande ut som att jag har ritat dit den själv men den går inte bort! Känns lite som att ingenting spelar någon roll för jag har en ballong!

I lördags gick vi ut igen med några av mina klasskompisar. Haft en galet bra långhelg och har inga lektioner den här veckan. Så nu är jag extremt uttråkad. Klagar dock inte på att inte ha skolarbete efter de senaste veckorna. Heh..

Nä nu ska jag göra det bästa av vad som finns i köket: spaghetti med vitlök och stekt ägg. Fina studentliv.

x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar