onsdag 8 januari 2014

en go dag hittills

Dagens mission var att fotografera och lämna in film på framkallning. Jättetråkigt att skolan inte har färgframkallningsmaskin - det hade varit billigare och roligare att göra det själv liksom.

Alltså förlåt kära plånbok men jag kan inte gå förbi affären med muminpappan utanför utan att gå in. Köpte en matchande mjölk kanna med Lilla My på ! Gör ju espresso i den där fina kaffekokaren och snacka om att jag behöver mycket mjölk till.. Köpte även hasselnötsmjölk! DÖR så fantastiskt det blir med kaffet. Har druckit alldeles för mycket av alltihop nu så är helt shaky..

Stackars munspel, fick av storebror för flera år sedan och har typ aldrig använt. Men idag fick jag ett ryck och nu kan jag spela introt till Heart of Gold! Fytusan vad roligt liksom. Kanske inte för mina flatmates dock..

Snart ska jag hämta mina negativ och sen ska jag hjälpa Klara att hitta en ny klänning. Sen blir det minsann dansdansdans!

ps. det kändes som vår här idag! SÅ VARMT

x

2 kommentarer:

  1. Hej Yrsa!
    Jag tycker himla mycket om din blogg och blir så sugen på att åka och hälsa på dig i Brighton någon gång, hoppas att det blir så!
    Kram! (och ha en fin dag/eftermiddag/kväll)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad kul att du gillart!! JA såklart du ska komma hit! KRAM

      Radera