onsdag 12 mars 2014

another sunny day

Jag VET hur larvigt det är men alltså onsdagar är sådana dagar då jag verkligen inte har NÅGRA som helst problem med att kliva upp på morgonen. Så fort jag vaknar tänker jag bara "Pretty Little Liars NU" och så springa jag ut och gör frukost och sen sitter jag Helt fast framför datorn och det pirrar i magen i 40 minuter. Har inte varit såhär fast i ett tvprogram på lääääänge! 

Större delen av förmiddagen spenderade jag med att fotografera samt att göra flätor i mitt hår:
Jag tänkte sedan vandra planlöst i solen men Eik hörde såklart av sig såfort jag gått ut så jag fick sitta och vänta på honom ett tag. Hans mission idag var att handla "nya"(han lever och andas second hand skulle jag nog vilja säga) kläder och då vet alla att jag är briljant som sällskap. (peppar alla att köpa exakt allt eftersom att jag själv inte kan) 

Vi köpte öl och satt i solen också. Sen övertalade Eik mig att han skulle få ge min andra Crabbies till två söta hemlösa killar (som skrek av lycka yay!). Det var värt. Men han köpte ändå en smoothie till mig. Också värt.

Själv råkade jag köpa en fin blomkrans att ha i håret. ÄLSKAR BLOMMOR I HÅRET! Eik sa att jag såg "oh so swedish" ut.. hallå ? Och även en liten billig scarf att knyta runt skallen! KUL alltså

Vi har båda lovat Saeko att inte äta kvällsmat förrän hon kommer hem så här sitter jag nu Hungrig med ett nytt 4pack apelsiner. HIHI! Imorgon väntar mörkrummet. JAG ÄR NERVÖS

xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar