söndag 16 mars 2014

jag lever igen! (typ)

Hej bloggen. Igår var sämsta dagen i kanske hela mitt liv. Har aldrig varit så bakis någonsin. Kände för första gången nånsin att jag inte vill dricka igen (så får vi se hur länge den känslan hänger kvar) och jag spenderade halva dagen med huvudet i toan och resten sov jag genom. Fick igårkväll äntligen ner lite vatten och några chips.

Idag har jag fortfarande ont i exakt hela kroppen. Men jag tog ut exakt alla krafter jag hade genom att gå till affären med Saeko och köpte godis, cola och nån himla färdig indisk mat som var förbaskat god såhär efter att ha varit utan mat i över ett dygn.

Jag fick även hem den här i brevlådan idag! Älskar den så himla mycket! En av mina favvobloggare som gjort den som sagt. 

Den inspirerade mig till att fixa om på anslagstavlan lite. Nu är det lite mer ordning tror jag. Och brösten fick hedersplats nere i hörnan. Anslagstavla är bra när jag är rastlös men inte har ork att göra något riktigt. Mina ben bär mig knappt längre idag alltså.

Har även laddat upp med apelsiner och honungsrostade nötter. Känner ro i hela kroppen och har redan svirat om till pyjamas igen och ska bara hänga i sängen resten av kvällen.

Fyfan vad ovärd helg alltså! Vodka hörni, drick inte det! Eller framförallt: låt inte MIG dricka det! Knäppt hur jag tål all tequila i världen men när det kommer till vodka så går hela min kropp sönder.

xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar