måndag 3 mars 2014

saeko

Idag fyller den här söta tjejen 21 år! Efter min urtråkiga föreläsning kutade jag iväg och bjöd henne på lunch på världens bästa italienska restaurang! MUMS! Hon fick äntligen bli medlem i min och Eiks My Little Pony klubb också som hon fint illustrerar på bilden här! Hon har nu en lila, Eik en grön och jag en rosa!

Sedan har vi spenderat hela eftermiddagen i stan och lyckades hamna på tema organiska mataffärer. Jag hittade till min stora förtjusning saltlakrits! Och eftersom att idag är min fuskdag mat-mässigt fick jag köpa det. WOHO! I en lustig liten natur-juice-nånting affär hittade jag 'green maté tea' som jag faktiskt också köpte i hopp om att det skulle smaka någonlunda som maté de coca. *fingers crossed* (obs är ju bara sisådär snart 4år sen jag drack det senast så lär väl inte ens uppfatta om det smakar likadant, heh)

Ikväll ska jag göra mumsigt kryddsmör och Saeko ska smaka kronärtskocka för första gången. Vi sprang på några på stan nämligen så jag kunde Inte låta bli när hon sa att hon inte hade smakat det förut..

xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar