söndag 23 mars 2014

easy like sunday morning

Har nog råkat vända dygnet den här helgen. INTE BRA! Jag trivdes med att gå och lägga mig runt elva tiden varje kväll. Vaknade senast nio varje helg osv.. Aja.. Åt lång frukost och spelade ukulele hela dagen ändå! Sedan tvingade Eik och Saeko mig att gå ut för vi skulle äta english roast!

Puben här uppför backen har sunday roast, jag valde beef och SATAN vad gott det var då! Förutom ärtorna. Blärk.
Ser ju inte alls gott ut, jag vet. Men det var det minsann! Jag åt typ mango och bär till lunch så det var ganska härligt att få en ordentlig måltid!

Jag har även idag skrivit ut min första dagbok! Köpte den i mitten av januari kanske. Den har verkligen fyllts av massvis med spännande grejer. Här är ett smakprov:
Det är otroligt lättande för själen!
Har börjat på en ny nu och jag hoppas självklart att den slipper bli fylld av sånthär. Dock så är det väldigt mycket glada saker i den gamla dagboken också. ÄLSKAR att skriva dagbok! Hett tips till alla med lika analyserande hjärna som mig. (det lät ju som en sjukt bra grej nu men notera: jag analyserar inte saker jag BORDE analysera, typ skolarbete och sånt, utan helt onödiga saker)

Imorgon är det måndag. Det är lika bra som det är dåligt.

x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar