lördag 8 mars 2014

you don't need to change, you just need fire and a little faith

I kontrast mot gårdagens deppiga väder och deppiga humör så har detta varit en perfekt, solig lördag!

Jag, Saeko, Eik & Yashvee gick en promenad i solen och hamnade såklart på stranden. Kom fram till att jag inte alls är bra på att äta apelsiner - Saeko fick skala den åt mig tillslut. Vi satt där tills vågorna kom upp hela vägen till oss. 

Sen gick vi till Marwood, världens bästa café! Och åt vegetariska burritos och tog en eftermiddags öl. YUM! Öl tidigt på eftermiddagen är den bästa idén jag någonsin haft ungefär. Sen gick vi runt i stan i ett gäng timmar och jag köpte halloumi påvägen hem.

Är sådär lagom slutkörd i kroppen på ett gött sätt nu. Halva jag vill ut och dansa men andra halvan vill bara byta till pyjamas på sekunden (klockan är knappt halv sju) och äta ännu en apelsin i sängen till en kul film.

Eftersom att jag äntligen beställde den fina illustrationen i inlägget nedan så kanske jag borde hålla i pengarna och stanna hemma..

x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar