torsdag 13 mars 2014

uäääh

Alltså. Denna himla torsdagen började SÅ BRA med Sandra & Michelles podcast, jag skrattade så jag skrek i kaffet osv osv.

Sen var det mission: mörkrum. Allt som kunde gå fel gick fel. Eller snarare: sånt som BARA JAG kan göra fel. T ex råka framkalla en obelyst pappersremsa. Hur rolig var väntan där på att få se min bild och ut ur maskinen kommer ett helt vitt papper? Slöseri med tid, pengar och energi. Tackar.

När jag till slut ÄNTLIGEN fick rätt på ALLT! Så hände nåt helt oförklarligt med linsen på den djävulska förstoringsapparaten så att min perfekta bild inför imorgon nu inte längre är så perfekt.

När det sistnämnda hände fick jag ett mindre sammanbrott och gick hem. Resten av dagen var att springa kors och tvärs över halva stan och scanna en ny rulle tills imorgon. SÅ TRÖTT NU finns inga ord!

xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar