fredag 28 mars 2014

northern lights

Vi (Jag, Eik, Yashvee) hamnade på den nordiska baren igår! Såhär kul hade vi det. Eik bjöd mig på saltlakrits-shots och vi pratade om allt mellan himmel och jord. Jag hade lyssnat på Sandra & Michelles podd på morgonen så jag drog gåtor och dåliga skämt tills våra huvuden var så mindfuckade att vi bara satt och garvade åt exakt allting.

I morse fick jag ringa och väcka dom båda två för vi skulle på husvisning klockan nio! Uppför helvetes backen och medan vi promenerade på den oändligt långa gatan så säger jag självfallet att VI MÅSTE HA ETT GULT HUS! Tror ni inte det är det enda gula huset på gatan?! Dog. Är förälskad i det lilla trevåningshuset och jag har redan paxat rummet med bäst utsikt om vi får det! Ska ringa mannen imorgon. SÅ HÅLL TUMMARNA HÖRNI! Det var det billigaste och mest hemtrevliga huset vi tittat på. Turkost badkar. Det kan man tycka vad man vill om. Men ja. Jag ser det såhär: OMG HAR INTE HAFT BADKAR SEN JAG VAR LITEN! Pepp!

Jag dagdrömmer redan om hur jag ska pynta hela trappan med vimplar och göra pannkakor till oss allihop på helgerna (& dom ba omg yrsa best housemate ever! jag ba JAG VET) och festerna vi kommer ha! Öppet kök+vardagsrum. Det är pyttelitet men på det bästa sättet! OCH VI HAR EN TRÄDGÅRD! Minimal men med galet bra utsikt över halva Brighton!

I övrigt är jag bakfull så jag ligger i sängen och lyssnar på Broder Daniel.

x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar