tisdag 4 mars 2014

lång dag redan..

Igår råkade jag förresten köpa en sådan där fin ljusslinga med blommor.. HEHE! Alltid velat ha. Kronärtskockorna smakade sommar - längtar så orimligt mycket till riktig vår och sommar nu..

Idag har jag minsann fått mycket gjort! Gick upp tidigt som attan och lämnade en filmrulle för framkallning, gick sedan till bibblan och researchade lite som det heter. Hämtade framkallade negativ, gick till skolan och scannade Allihop - gick hem för lunch.
Ut på stan igen med Johanna i lurarna, printade ut mina scannade bilder så jag har nåt att visa på fredag, gick inom den goa organiska mataffären och köpte roliga saker såsom paprika, gurka, spenat och vitkål och nu är jag hemma igen.
Hade egentligen ett ärende till men JAG ORKAR INTE! Säger stopp.

I morgon ska jag spendera hela förmiddagen med att sitta med och hjälpa till när folk intervjuas för kursen! PEPP! Har dessutom turen att jag ska sitta med samma man som intervjuade mig! Så nu ska jag äntligen få bearbeta vad tusan som hände när jag satt där själv. Det mest nervösa himla ögonblicket i mitt liv. Fick downa ett pint och en whiskey innan för att sluta skaka ungefär. Men det gick ju, som vi alla vet, väldigt bra! Det är så tråkigt att man aldrig får reda på vad man gjorde bra/dåligt under intervjuer, så nu tänker jag minsann spekulera.

xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar