fredag 21 mars 2014

final review #3

Fredag och avslutning på projekt! Så otroligt bra kombo. Här kan ni se mina fem bilder

Valde bästa hörnan här eftersom att jag tyckte ljuset passade till mina bilder. Det tyckte mina goa lärare också. Hurra! 
Det tas alltid in en av de andra gruppernas tutor när vi gör det här, idag var det den andra snubben som intervjuade mig till kursen! Har inte stött på honom förut men måste bara påpeka att han är BRILJANT! Alltså läraren jag haft i detta projektet gör mig så glad. Han är så genuint intresserad av allas projekt och GLAD exakt hela tiden så man vill bara hoppa upp och ner när man pratat med honom. Men denna andra snubben. Alltså. SKA ha honom i nästa projekt annars blir jag så besviken. 
Han ställer så bra frågor, ger kritik på ett så korrekt sätt - rått utan att be om ursäkt men inte elakt nånstans. Nä gudars. Han får gärna vara min mentor 24/7!

Jag klädde mig för att matcha mina bilder idag också. Och lämnade in mina bilder i en gul mapp. Cheesy kanske men ÄH jag tyckte det var gött.

Eventuellt firande ikväll om folk fortfarande är sugna! Pepp! Men är framförallt så jävla lättad över att ha en lugn helg. Stressig vecka to say the least.

x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar